collapse

Auteur Topic: Filmrecensies  (gelezen 23810 keer)

Offline Soenderpopo

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • k zal je geven wat jij niet hebt, k geef je gelijk
Re:Filmrecensies
« Reactie #60 Gepost op: 2 september 2010, 10:54:34 »
Film 1  :4971:
Nice... ik heb ook Film 1 maar kijk echt nooit (als ik film kijk is het in de pathé).. zijn er een beetje leuke films op:?

Kaise.nl

« Reactie #60 Gepost op: 2 september 2010, 10:54:34 »

Offline Goldielox

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #61 Gepost op: 2 september 2010, 10:55:57 »
Nice... ik heb ook Film 1 maar kijk echt nooit (als ik film kijk is het in de pathé).. zijn er een beetje leuke films op:?

Film 1 is echt leuk, grote variatie aan films vind ik.
Ik ga zelden naar de bioscoop, ik zit liever op de bank met een dekentje.

test

• Gast
« Reactie #62 Gepost op: 2 september 2010, 10:56:48 »
Soul men
Hollywood
Comedy

Muzikale comedy met wijlen Bernie Mac en Samuel L. Jackson.
Heb me rotgelachen om hun scheldpartijen .
Ze hadden tig jaar terug een muziekgroep en willen een comeback maken.

Deze film was leuk ja... :schater:...

Offline Soenderpopo

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
  • k zal je geven wat jij niet hebt, k geef je gelijk
« Reactie #63 Gepost op: 2 september 2010, 11:00:41 »
Film 1 is echt leuk, grote variatie aan films vind ik.
Ik ga zelden naar de bioscoop, ik zit liever op de bank met een dekentje.
Oh cool.. ga ik het binnenkort ook ff checken.. je kan btw ook in de Pathé met een dekentje zitten hoor :vaag:

Offline {Deewana}

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #64 Gepost op: 3 september 2010, 10:53:58 »

[2010] - Piranha 3D

Genre: Comedy/Horror/Remake
Synopsis: In een klein dorpje in Amerika zorgt een aardverschuivi ng ervoor dat een uitgestorven gewaande Piranha soort uit een ondergronds meer bevrijd wordt. De Pirhana's hebben honger en de feestende tieners die hun vakantie aan het meer komen vieren zijn niet meer veilig!
Release NL: 02-09-2010
Review:Piranha's en dronken feestende (half)naakte  tieners. Tieten, billen en gore in 3D, That's it!
Meer moet je niet willen en ook niet verwachten als je deze film gaat bekijken.
Verstand op -100 en lach en geniet van deze hommage aan de klassieke Jaws film.
Als naakte vrouwen en "over the top slachtingen" je ding is....is dit het helemaal voor jou!
Pluspunten: Naakte vrouwen en "over the top" slachtingen. It delivers what it promisses: Piranha's in 3D!
Minpunten:Eindigt abrupt!
Rating: 1 van 5 sterren

[Waarschuwing: NIET geschikt voor kinderen onder 16 jaar en voor mensen die niet tegen veel naakt kunnen]

greetzz

{Deewana}

Offline {Deewana}

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #65 Gepost op: 6 september 2010, 12:56:45 »

[2010] - Step Up 3D

Genre: Dans/Sequel
Synopsis: Een jongen (Luke) die de droom van zijn ouders in stand wil blijven houden, heeft een dansstudio waar zijn dancecrew "The Pirates" wonen en oefenen.
Wanneer deze studio in gevaar komt. Probeert hij samen met zijn crew en 2 nieuwe leden (Moose & Natalie) deze te redden, door het prijzengeld van een grote danswedstrijd te winnen. Gaat het ze lukken?
Release NL: 05-08-2010
Review: Het is een dansfilm zoals vele. En de titel zegt het al, het is de derde deel van de step-up reeks. Veel toevoegingen heeft het niet, alleen dat het nu in 3D is. De dansstukken zijn leuk, maar niet echt vernieuwend meer. Het verhaal is simpel, maar dat boeit niet in zo een film. Enjoy the dance in 3D.
Pluspunten: De dans van MOOSE
Minpunten:Voor de leider van de crew (LUKE) dans hij heel erg weinig! Acteerwerk van sommige is houterig.
Rating: 1 van 5 sterren

greetzz

{Deewana}

Offline {Deewana}

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #66 Gepost op: 7 september 2010, 13:50:43 »

[2010] - Once Upon A Time In Mumbai

Genre: Crime/Gebaseerd op een waargebeurd verhaal
Synopsis: Het verhaal is kort samengevat: De val van een legendarisch mafia baas en de "rise" van een ander.
Release INDIA: 30-07-2010
Review: Zoals in de synopsis is het een "rise and fall" verhaal van een mafia baas en zijn "second in command". Het gerucht gaat dat dit een film is die gebaseerd is op het levens Haji Mastan (Peronage: Sultan Mirza in de film) en van Daood Ibrahim (Personage: Shoaib Khan in de film).
De film begint laat zien dat Sultan Mirza een crimineel is met waarden en normen. Daarentegen is Shoaib Khan een crimineel die uit is om in korte tijd de grootste Don ooit te worden.
De film is een standaard verhaal en Ajay Devgan doet dunnetje zijn company-rol over. Emraan Hasmi die de op macht beluste Shoaib Khan vertolkt, laat ook niet een krachtig spel zien. Al met al is het een standaard "gebaseerd op.." verhaal geworden. Een waar de liedjes heel mooi van zijn. De daadwerkelijke emoties en drama is echter niet te vinden. Daarnaast zijn er ook onduidelijkhed en bv. waarom laat Sultan Mirza zijn macht over aan Shoaib, wanneer hij weet dat ie niet te vertrouwen is en waarom heeft dat meisje een relatie met Shoaib, wanneer ze keer op keer ziet dat ie een slecht persoon is? (waarom is ze uberhaupt verliefd op hem geworden ?)
Pluspunten: Liedjes!/decor van de jaren 70
Minpunten:Te statisch en by the book film, die jammer genoeg niet voldoet aan de hype/verwachtingen.
Rating: 1.5 van 5 sterren

greetzz

{Deewana}

Offline YEAHHH!!!

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #67 Gepost op: 7 september 2010, 15:00:53 »
Soul men
Hollywood
Comedy

Muzikale comedy met wijlen Bernie Mac en Samuel L. Jackson.
Heb me rotgelachen om hun scheldpartijen .
Ze hadden tig jaar terug een muziekgroep en willen een comeback maken.

hahaha me2

Offline {Deewana}

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #68 Gepost op: 13 september 2010, 09:11:55 »

[2010] - Machete

Genre: Actie/Spin-off
Synopsis:(thanks 2 Jayxs2no1)
Machete (Danny Trejo) is een losgeslagen voormalige "Mexican Federale" die zijn naam ruimschoots verdiend heeft met het hanteren van kapmessen. Nu zoekt hij werk in Amerika, nadat hij is gebruikt door de Mexicaanse drugslord Torrez (Steven Segal). Machete twijfelt dan ook niet lang over een klus om de corrupte senator McLaughlin (Robert De Niro) om te leggen. Maar als blijkt dat hij weer in een val is getrapt moet hij opnieuw op de vlucht. Tot hij bedenkt dat het genoeg geweest is en hulp inroept om een genadeloze wraakactie op te zetten. Die krijgt hij van een stel outlaws, waaronder de bikkelharde Luz (Michelle Rodriguez), de anders zo brave douanebeambte Sartana (Jessica Alba), de gewapende priester Benito del Toro (Cheech Marin) en zelfs April (Lindsey Lohan), de dochter van zijn grote vijand. Om hen heen groeit een klein leger aan illegalen, totdat de jacht geopend kan worden op iedereen die hem ooit dwars zat. They just f****d with the wrong Mexican!
Release NL: 09-09-2010
Review: Machete is een spin-off van een faux-trailer die tijdens de [2007] - grindhouse: Planet terror te zien was. Het was zo een hype geworden dat ze er een echte film van hebben gemaakt. De trailer van 2007 is heel netjes in de film verwerkt en alles wat je destijds in de trailer te zien kreeg, krijg je nu ook in de film terug. Het is een revenge-film zoals vele, maar met de kracht van Robert Rodriguez. Degene die [2003] - Once Upon A Time In Mexico leuk vonden, zullen smullen van deze film.
Pluspunten: Keiharde actie, Cheech Marin en Michelle Rodriguez als She!
Minpunten:Voor een actiefilm, zit er soms te weinig actie in. 
Rating: 2.5 van 5 sterren

[Waarschuwing: NIET geschikt voor kinderen onder 16 jaar en voor mensen die grafisch geweldadige actiefilms a la [2008] - Rambo / [2010] - The Expendables niet leuk vinden]

greetzz

{Deewana}

ron jeremy

• Gast
Re: Filmrecensies
« Reactie #69 Gepost op: 10 februari 2011, 19:24:41 »
Film naam : Kamasutra
Genre : Educatie / Adult

Bijzonder goeie film, goeie scenes en zeer educatief !!!! Absolute aanrader !!!!

cijfer : 10

Probeer alleen zelf niet iets na te doen wat ingewikkeld is, anders raak je in de knoop !!!!! Maar op dat na, zeer goeie educatieve film !!!!! Kijk het alleen wel samen met je vrouw, vriendin, buurvrouw !!!!! Handenarbeit zal denk ik minder voldoening geven !!!! Veel kijkplezier !!!

par-nani

• Gast
« Reactie #70 Gepost op: 26 november 2012, 05:22:21 »
dat heb ik met rampen films

als een vliegtuig crasht ofzo dan zie je zo dat t nep is in een simulator

alleen Flightplan vond ik een betere ook hoe ze t gemaakt hebben

SF als Matrix e.d. kijk ik niet naar, van mijn docent leer ik alle effecten hoe en wat dus is t niks meer aan voor mij

bla bla bla echt weer zo'n koelie jaffer die denkt dat ie kan filmen omdat ie een lesje heeft gehad. ja betha je bent spielberg.

nul zes een en veertig

• Gast
« Reactie #71 Gepost op: 29 juni 2014, 11:43:17 »
bla bla bla echt weer zo'n koelie jaffer die denkt dat ie kan filmen omdat ie een lesje heeft gehad. ja betha je bent spielberg.
fa waka adi shankar/thakur ganga singh/ved vyaas/gangadar rao/

jenna jameson

• Gast
« Reactie #72 Gepost op: 5 juli 2014, 10:52:53 »
Film naam : Kamasutra
Genre : Educatie / Adult

Bijzonder goeie film, goeie scenes en zeer educatief !!!! Absolute aanrader !!!!

cijfer : 10

Probeer alleen zelf niet iets na te doen wat ingewikkeld is, anders raak je in de knoop !!!!! Maar op dat na, zeer goeie educatieve film !!!!! Kijk het alleen wel samen met je vrouw, vriendin, buurvrouw !!!!! Handenarbeit zal denk ik minder voldoening geven !!!! Veel kijkplezier !!!
waar kan ik kopen of huren dezer film??

Kaise.nl

« Reactie #72 Gepost op: 5 juli 2014, 10:52:53 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: