collapse

Auteur Topic: Tandarts is oplichter  (gelezen 12437 keer)

Dus...

• Gast
Re: Tandarts is oplichter
« Reactie #30 Gepost op: 17 augustus 2008, 23:06:51 »
Ik had ook echt nooit last van me tanden, nooit gaatjes gehad tot 1 jaar geleden.
Ging ik naar me tandarts voor een halfjaarcontro le en vertelde hij dat ik een gaatje had.
Dus hij schoonmaken, vullen, boren en weet ik veel wat.
Nu heb ik een gevoel dat hij zomaar heeft zitten boren en vullen, want sindsdien heb ik WEL last eraan gehad en daarvoor NOOIT iets gevoeld.

Dus ben daarna terug gegaan. Heeft hij foto's gemaakt en vertelde hij ook dat mijn verstandskieze n getrokken moeten worden. Heb ik ze alle 4 laten trekken. Had ik een paar maanden geleden nog steeds last. Blijkbaar lag het niet aan de verstandskieze n. Heeft hij weer foto's zitten maken en zei hij dat de vulling niet goed was etc.
Vertelde hij dat er een wortelkanaal behandeling gedaan moest worden en dat heeft me echt een fortuin gekost.

Nou hoorde ik van meerdere mensen dat ze bij hem langs zijn geweest veel last kregen. Heb me nu dus ingeschreven bij een nieuwe tandarts. Zij vertelde me ook dat als ik nooit last had, de kans dat ik een gaatje had echt heel klein was. En ALS het een gaatje was en hij het gevuld heeft, zou het de komende 3 jaar geen pijn mogen doen en mag er niks met de vulling mis zijn. Ze vertelde ook dat ik misschien me geld terug zou kunnen vragen voor die behandelingen erna, omdat het zijn fout geweest moet zijn dat de vulling niet werkte.
:/

Kaise.nl

« Reactie #30 Gepost op: 17 augustus 2008, 23:06:51 »

R3

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: 18 augustus 2008, 10:59:07 »
:/
Daar krég je een scheve bek van hé?

Dus...

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: 18 augustus 2008, 11:38:51 »
Daar krég je een scheve bek van hé?
Zekâh!

Offline CrazyChicka_*

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • www.2-style.forumotion.com
Re:Tandarts is oplichter
« Reactie #33 Gepost op: 1 mei 2009, 20:50:03 »
Hmm ik vind het heel belangrijk om naar de tandarts te gaan. Ik vind een gezond gebit hebben heel belangrijk.

Toevallig is vandaag 1 verstandskies getrokken en over 2 maanden gaan de andere 2 eruit. Het moest gewoon, ik voelde steken. Je moet je niet vergissen met verstandskieze n, als het gaat onsteken ben je flink de lul. Ontsteking tast je hele gebit aan.

Naar de tandarts gaan is geen oplichterij.

ben ik mee eens

but waar is de poll?

Mooie Meid

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: 4 februari 2010, 10:14:49 »
Mijn tandarts is een viezerik  :vaag:

Naina

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: 4 februari 2010, 11:17:42 »
 :6ltpahv:

Mooie Meid

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: 4 februari 2010, 11:18:13 »

Naina

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: 4 februari 2010, 11:33:42 »
:6ltpahv:

Die van mij is aardig, en is ook erg goed...

Offline Sweet Lady

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • So Sweet
« Reactie #38 Gepost op: 4 februari 2010, 11:46:05 »
Stelletje aanstellers, ze zeggen altijd van te voren nou dit en dat is er mis en dit en dat wordt er aan gedaan, als je weet dat je daar niet voor verzekerd bent dan zeg je maar nee dat wil ik niet en dan loop je straks met alleen maar gaten in je mond..hihihi

En als je gewoon jaarlijks langsgaat dan blijft alles ook netjes in orde.
Liefde is... Jij en Ik.

Mooie Meid

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: 4 februari 2010, 11:47:18 »
Die van mij is aardig, en is ook erg goed...
Die van mij is ook aardig maar hij flirt tevaak. Sareke

Naina

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: 4 februari 2010, 12:16:29 »
Die van mij is ook aardig maar hij flirt tevaak. Sareke

Whuaahhaha, die van mij is een ouwe bok....das meestal safe...

Offline Revathi

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 4
  • I'm not a bitch. I just have a low bullshit policy
« Reactie #41 Gepost op: 4 februari 2010, 14:11:19 »
Verstandskieze n moeten er nu eenmaal uit. Of je nu wilt of niet. Ik heb er al 3 eruit laten trekken: van de zomer twee en 2,5 jaar geleden de eerste. Het was echt vervelend. Ik moet er nog eentje laten uittrekken. Maar ik trek ze er pas uit als ik er last van begin te krijgen.
Life is what happends when you are busy making other plans...

Naina

• Gast
« Reactie #42 Gepost op: 4 februari 2010, 14:33:46 »
Verstandskiezen moeten er nu eenmaal uit. Of je nu wilt of niet. Ik heb er al 3 eruit laten trekken: van de zomer twee en 2,5 jaar geleden de eerste. Het was echt vervelend. Ik moet er nog eentje laten uittrekken. Maar ik trek ze er pas uit als ik er last van begin te krijgen.

Die van zijn er allemaal uit, ben daar echt blij mee...

Offline Saawan

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • K.0rhie Kapoor!...
« Reactie #43 Gepost op: 4 februari 2010, 14:45:31 »
Verstandskiezen moeten er nu eenmaal uit. Of je nu wilt of niet. Ik heb er al 3 eruit laten trekken: van de zomer twee en 2,5 jaar geleden de eerste. Het was echt vervelend. Ik moet er nog eentje laten uittrekken. Maar ik trek ze er pas uit als ik er last van begin te krijgen.
Bij mij nog helemaal niet ter sprake gekomen. Ik heb er ook geen last van of wat dan ook.

Overigens is mijn tandarts  :honger: :free-sexy-smileys-947: :hump:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.

Dat elkaar citaten worden veranderd naar gayberichten zegt wat over het vermogen van members om zich te verplaatsen in de gedachten van homo's.

Offline Revathi

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 4
  • I'm not a bitch. I just have a low bullshit policy
« Reactie #44 Gepost op: 4 februari 2010, 19:38:39 »
Die van zijn er allemaal uit, ben daar echt blij mee...
Bij mij nog helemaal niet ter sprake gekomen. Ik heb er ook geen last van of wat dan ook.

Overigens is mijn tandarts  :honger: :free-sexy-smileys-947: :hump:

De laatste keer toen ik was gegaan was de zijkant van mijn gezicht helemaal opgezwollen en ik moest pijnstillers slikken. Ik kon zelfs niet op mijn zij liggen en die kant van mijn gezicht steunen snachts. Ik was zelfs iets afgevallen, omdat ik echt dagenlang niet kon eten. Ik had ook hechtingen in mijn mond. Het ergste is ook nog dat een kies is afgebroken en er nog een stukje diep in mijn tandvlees zit. Dus als die er doorheen komt mag ik weer terug gaan. :6ltpahv:
Life is what happends when you are busy making other plans...

Helena

• Gast
« Reactie #45 Gepost op: 5 mei 2019, 09:21:32 »
Elke 3 maanden, al 5 jaar lang, naar  mondhygieniste . Nu, net voor vakantie zegt ze ineens dat ik paradontitus heb. Vorige keer en alle andere keren zei ze dat alles goed was. Die wil zeker op een lange dure vakantie. Ik vind het erg vreemd

Kaise.nl

« Reactie #45 Gepost op: 5 mei 2019, 09:21:32 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl:
Welke kleur heeft een banaan?: